Thursday, June 27, 2013

Livin it

Hej hej!

Dagarna bara springer iväg! Har jobbat lite på nya jobbet och börjar komma in i det hela. Det är roligt och väldigt givande. Jag har dessutom börjat övningsköra på körskola nu, har en himla bra lärare så det är verkligen jätteroligt och jag får beröm hela iden ;) Han får hela tiden påminna mig om att andas, tänk att något så simpelt som andningen blir bortglömd när man styr ett stort fordon...;) Körkort till hösten alltså! Nu har David skrivit in sig på körskola också så nu tävlar vi, haha!

Annars gör jag inte så mycket på dagarna, de flesta av mina vänner jobbar den här veckan medan jag av någon anledning var ledig i fyra dagar... Men jag har hunnit fira midsommar, fira min lillasyster som fyllt 7, gått runt på stan och igår träffade jag några vänner och drack öl. Vi började planera resor och jag behöver verkligen ha en resa att spara till och längta efter! Så vi får se om vi kommer iväg nu i jul ;)
Fina vänner :)

Jag hade crazy hår som inte ville lägga sig ;)

Jag hittade en massa grejer till mig när jag var ute och köpte födelsedagspresent med Sofia, bl. a den här snygga väskan på Beyond Retro:

Roy ville vara med på bilden eller bara påminna mig om att jag kunde ta kort på honom också^^ Lilla Korv < 3

Tänkte slänga in några bilder från midsommarafton också, de är lånade av Ricky. Vi spenderade dagen hos Davids kompisar ute i Segeltorp där vi åt sillunch, hade 5-kamp och grillade. Det var 90% musiker där och jag kände mig väldigt omusikalisk, som alltid...^^  Senare på kvällen drog vi vidare till Harry's (lämnade Roy sovandes hemma).



Min guldklimp < 3 Klänningen jag hade på mig är från Spell men den förtjänar nästan ett eget inlägg någon gång i framtiden :)

Nu tänkte jag ägna mig lite åt körteori och sen kommer pappa på kaffe. Ska se om jag får övningsköra lite mer då :D

No comments:

Post a Comment