Sunday, June 16, 2013

Lazy Sunday

Hej hej!

Nu sitter vi inne och avnjuter ett glas rött och lyssnar på haglet. Haha. Jag har gått igenom, vad jag tror, är alla bilder på Roy som vi någonsin tagit. I stort sett. Så nu är det lite mer ordning bland bilderna. Sedan sitter vi och spelar Assassins Creed 3, bäst!

Tidigare idag övningskörde jag med pappa lite, har äntligen börjat greppa kopplingen! Fan vad svårt det ska vara att köra manuellt! Min första riktiga körlektion blir på tisdag och då ska han även testa och se vad jag kan, gulp! Men det känns otroligt skönt att jag är anmäld på körskolan och att börja kämpa mer på allvar för det där kortet :)

Tycker det är kul att bläddra i böckerna också och nu har jag mer tid eftersom jag har sommaruppehåll. Pluggandet tar verkligen aldrig slut...
Målet är alltså körkort till hösten!




I fredags var jag och David på AGs och åt en massa kött! Satan vad gott det var! Dit vill jag gå oftare :) Det hänger kött på väggarna och det var verkligen ett ställe som passade mig och David^^ Mysigt att gå ut ensam med min karl någon gång ibland :)




1: Roy på promenad. 2: Kött. 3: Jag på datenight^^

Igår så träffade jag Mimmi & Laura! Vi åt sushi i Nytorgsparken och hällde i oss en flaska rosé. Sen mötte vi upp Johanna och drack lite drinkar på Bara Enkelt. Sedan gjorde vi vår debut på Trädgården och det kändes verkligen som att vara på tivoli, framförallt eftersom de sålde så goda popcorn! Tog inga bilder alls så snor denna av Laura :D


Och här har vi min lilla familj i nuet < 3



Imorgon börjar jag på mitt nya jobb! Är så förväntansfull!

No comments:

Post a Comment