Thursday, June 20, 2013

Harmoni

Hej hej.

Nu sitter jag här igen och sipprar på ett glas vin (känns som att det är standard när jag bloggar). Veckan har hittills varit bra, jag trivs på nya jobbet och tycker att de tär så mysigt att jobba med en massa söta tanter och farbröder. De flesta är himla trevliga, artiga och visar stor uppskattning för det man gör. Ett givande jobb :)
Igår var jag en timme för tidig till jobbet (var väldigt skeptisk till bussar och tunnelbanor) så jag drack mitt morgonkaffe kl 06 på morgonen här:

Jättefint! Om jag orkar kanske jag gör det till en vana alla tidiga morgnar ;)

Igårkväll träffade jag en massa fina människor i vitabergsparken och drack vin. Det var minsann sol hela dagen men så fort vi satte oss gick den i moln och det började blåsa... Så vi drack snabbt upp och gick vidare till Bara Enkelt. Där blev det öl i stället och ännu fler kompisar anslöt sig :) Det var kompisar från grundskolan, gymnasiet, högskolan och mina gudbarns andra gudmor, haha.

Bild snodd från Anton ;)

Nu ska snart David ut på krogen (mitt fel, enligt Pontus som ringde och tjatade så är det alltid upp till kvinnan så självklart vill jag bli av med David i några timmar!;)). Då ska jag dricka vin, se på Juno, måla naglar, spela tv-spel och om jag blir uttråkad kanske jag kollar in här igen haha.

No comments:

Post a Comment