Wednesday, April 3, 2013

Vackert

Som alltid när jag tappar klädinspirationen så går jag in på Spells blogg och vips så springer jag in till garderoben och försöker sätta ihop lite outfits. Jag brukar dessutom låtsas-shoppa lite i deras shop innan jag inser att det skulle kosta mig 7000-8000 att köpa typ 5 plagg och då är inte ens tullavgiften inräknad... Suck! Men det blir ändring på det när jag börjar dra in miljoner på sjuksköterskeyrket... Haha!

Om jag hade levt i ett varmare land och tjänat mer pengar hade jag gått klädd i dessa kläder hela tiden, rufsat till det solblekta håret och försökt odla fram busiga fräknar!

Det är inte lätt att känna klä sig fint när man "bara" ska till skolan. Men nu när solen tittar fram allt oftare känner jag att jag i alla fall ska försöka. Blir nog till och med klänning idag!

Här har vi några godbitar snodda från Spells hemsida:










To die for. 

No comments:

Post a Comment