Monday, March 25, 2013

Ansa, leka, lära

Ny vecka!
Har suttit och skrivit på tentorna hela morgonen och har haft ett riktigt flyt! Det är så lustigt att när det väl går bra så är det riktigt roligt men så fort man kör fast så går jorden under... På torsdag är i alla fall den första kursen slut och det ska jag fira med några från klassen :)

Igår var halva min släkt här och fikade. Sammanlagt 6 barn sprang runt i vår lilla lägenhet, eller min gudson på 5 månader sprang inte så mycket :) Har varit väldigt barnkär på senaste tiden, haft många konstiga drömmar om trillingfödslar osv. Saknar att jobba på förskola, det är så himla mysigt att jobba med barn! Jag längtar tills den dagen jag får mina egna små gosiga barn men det får vänta några år till, får gos med småkusinerna så länge :)


Vi har köpt ett fint olivträd :) 

No comments:

Post a Comment