Saturday, March 16, 2013

21

Hej hej!

Igår fyllde jag 21! Det blev en väldigt lyckad födelsedag och jag avslutade den med fest hemma hos oss. Det tar jättelång tid för mig att skriva, Roy ligger i mitt knä, och David har däckat igen i sängen... Om bara två timmar är hans mamma och syster här så jag ska nog gå in o hoppa på honom snart. Bara för att jag mår bra :)

Så igår åkte jag till mamma över lunchen och åt massa sushi! Mumma! Sen fick jag blåsa ut ett ljus på en kladdkaka (hade Juni o Charlie fått välja hade det blivit prinsesstårta... blä). Jag fick blåsa två gånger för Charlie tyckte det var fel att de inte sjöng för mig första gången^^
Sen fick jag ett fint halsband från Cornelia/Grandpa. Mamma lägger alltid paketen på stolen så att man inte ser dem förrän man drar ut stolen^^ Blir lika förvånad varje år haha :)


När vi fikat klart så åkte jag och Roy hem och började fixa i lägenheten. Vid 20-tiden började folket droppa in. Jag fick för övrigt en digitalkamera av David på morgonen, våra systemkameror är ju så klumpiga! Så här har vi några mixade bilder från system- och digitalkameran ;)





No comments:

Post a Comment