Friday, November 23, 2012

Instaupdate November

Hej hej!
Måste ju medge att jag flyger runt på rosa moln om dagarna! Inte nog med att hemmafrulivet passar mig utmärkt, jag är fullkomligt kär i vår lille Roy! Han gör mina dagar! Han är så gosig och vill vara med hela tiden! Men jag har börjat vara hårdare mot honom; var tvungen att fråga mig själv om jag vill ha en busig hund som inte lyssnar och gör vad den vill om ett år och nej, det vill jag inte. Så nu är jag lite hårdare, Im the boss! Haha. Fast det är svårt att vara strikt mot världens sötaste valp med de största finaste valpögonen...
Han har fått träffa några av mina vänner och lite familjemedlemmar och kan nog säga att alla blir helt förälskade i denna lilla charmknutte.

Han har för övrigt fått en helt egen instagram! Follow @partypugroy:

Han har redan väldigt många followers och det är jättekul med kommentarer!

Här är min instaupdate; suzisixx:

Har fått fram sladden till systemkameran men nu måste jag få tummen ur röven och fotografera med den också^^ Ha lite tålamod så ska jag nog få ordningen på bloggen ska ni se:) Kom ihåg att jag bor mitt i en renovering och inte har så mycket att ta kort på. Mer än på Roy:)

No comments:

Post a Comment