Monday, August 13, 2012

Kärleksnäste

Hej hej!

Idag var jag tillbaka på min kära förskola och gosade med alla pluttisar som har blivit så stora över sommaren :') Man mår bra av barn helt enkelt.
Efter jobbet så hämtade min pappa upp mig och David och så åkte vi och kollade på två lägenheter. Ris till den första, ros till den andra och nu vill vi så gärna bara ta vårt pick och pack och flytta till Enskede. Vi gick och knackade i väggarna och såg minsann möjligheterna. Vi får hålla tummarna. Ord kan inte beskriva hur lycklig jag kommer bli den dagen jag bor under samma tak som min kärlek. Med vår mopsvalp. Mäklaren tillade även att "det lilla rummet skulle kunna användas som barnkammare" och blinkade åt mig :) Nog för att jag vill ha en gosig bebis här och nu men först blir det plugga i några år.
Imorgon hade jag tänkt söka lite mer jobb nu till hösten. Wish me luck!

No comments:

Post a Comment