Wednesday, June 20, 2012

Wednesday

Hej hej.
Här sitter jag med en kokande dator i knät och tittar på en film som handlar om tonårstjejer som vill bli gravida. Härlig onsdagskväll:) Är riktigt trött och har sovit till och från framför tvn (effektiv!). Var på Tom Tits idag emd jobbet och blev som ett barn igen, det är ju faktiskt riktigt kul där:)

Nästa vecka är min sista på förskolan och det har varit ett udnerbart år och nu är det väl dags för mig att hitta något annat. Kommer kännas jättetråkigt att sluta, älskar alla barn och kollegorna men jag ska nog hitta något annat. Ska försöka ta körkort i år också och nu kör jag och pappa mer än nånsin! Det känns bara bättre för varje gång vi kör så det är väl bra:)

Hade tänkt att köra storrensning av garderoben idag med somnade som sagt, behöver verkligen göra plats för annat^^ Har varit inne och dreglat lite på nastygal och råkade klicka hem lite saker idag.



No comments:

Post a Comment