Saturday, March 17, 2012

Ett år äldre

Nu är jag hemma från Egypten! Var borta en vecka med familjen och njöt av solen i vackra Marsa Alam. Dagarna bestod mest av att ligga och läsa i solen, bada lite men jag och mamma hann även med en kameltur ut i öknen och lite vattenpiperökning:)

I torsdags fyllde jag 20! Då började jag dagen med färskpressad apelsinjuice och sen tog jag ett djupt andetag, slog på mobilen och började läsa alla grattis-sms. Tycker det är fint när folk smsar trots att de bara skulle kunna skriva på facebook, sms värmer mer:) Sen fick jag och mamma massage, skönt! Sen rökte vi vattenpipa.

Tillbaka på hotelrummet väntade en stor chokladtårta från personalen:) Fint.

Men nu är jag hemma, träffade världens bästa igår och fick världens bästa present (kommer upp senare när jag tagit bild) sen drog jag ut till kära gamla Harry's. Imorse märkte jag till min glädje att en Elle landat i brevlådan och ska göra ett år framöver:D Yey!
Så nu tänkte jag göra thé, läsa lite Elle och förbereda mig för en härlig utekväll med tjejerna, lite irländsk musik med grabbarna och massa pussande med älsklingen!

No comments:

Post a Comment